Specjalista/Specjalistka ds. Obsługi Klienta Biznesowego [Poland]


 

$ads={1}

Specjalista/Specjalistka ds. Obsługi Klienta Biznesowego
Miejsce pracy: Warszawa

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • telefoniczna obsługa Klientów (infolinia rozmów przychodzących)
  • wyjaśnianie zapytań związanych z cyklem życia przesyłek, zamówieniami magazynowymi, specyfikacją faktur
  • dbanie o wizerunek firmy budując relacje z Klientami
  • odpowiadanie na pytania związane z usługami InPost
  • prawidłowe procesowanie zgłoszeń w dedykowanym systemie
  • zależy nam także, abyś odnalazł/a się w zwinnym świecie InPostu. Pracujemy szybko i lubimy to. Projekty nigdy się nie kończą, a to, co możemy Ci zagwarantować to fakt, że zdecydowanie nigdy nie będziesz się nudzić!

Nasze wymagania:

  • komunikatywność, umiejętność i gotowość do prowadzenia rozmów telefonicznych
  • wysoka kultura osobista
  • inicjatywa i samodzielność w działaniu
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • sprawne poruszanie się po środowisku komputerowym
  • dyspozycyjność w godzinach biznesowych pon-pt od 8-16

Mile widziane

  • doświadczenie w branży logistycznej
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego

Oferujemy:

  • pracę w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce
  • możliwość pracy zdalnej/hybrydowej
  • system kafeteryjny, w którym to pracownik sam wybiera benefity, z których korzysta (np. Multisport, prywatna opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia sportowe i muzyczne i wiele, wiele więcej )
  • możliwość rozwoju w ramach struktury firmy
  • możliwość poszerzenia swoich kompetencji oraz zdobywania nowych
  • pracę w zgranym i doświadczonym zespole
  • i pamiętaj! Będziesz pracować w dynamicznie rozwijającej się firmie. Jesteśmy liderem na Rynku - każdy Pracownik ma na to wpływ!

Proces rekrutacji:

  • Rozmowa telefoniczna
  • Rozmowa kwalifikacyjna on-line
  • Decyzja

Benefity

  • Kafeteria
    WorkSmile
  • Możliwość awansu w ramach
    rekrutacji wewnętrznych
  • Poszerzanie kompetencji
    i zdobywanie nowych
  • Brak
    dress code'u
  • Lider
    rynku
  • Program rekomendacji
    pracowników
  • Inicjatywy i konkursy
    dla pracowników

Jak pewnie wiesz, w InPost bardzo dużo się dzieje! Głównym corem naszej działalności są urządzenia Paczkomat, które od lat produkujemy i projektujemy we własnym zakresie. Dodatkowo stale rozwijamy nasze portfolio usług i wprowadzamy na rynki nowe rozwiązania ułatwiające życie milionom ludzi.

Praca w naszej firmie to praca wśród najlepszych liderów w międzynarodowej firmie. Jako InPost działamy pod dwoma markami InPost i Mondial Relay, na rynku w Europie w tym w Polsce, Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpani, Portugalii, Włoszech i w krajach Beneluxu. Jesteśmy innowacyjni, konkretni, proaktywni, a przede wszystkim, zorientowani na efekt biznesowy naszych działań.

Praca w Biurze Obsługi Klienta polega na kontakcie z klientem indywidualnym i biznesowym, ale także na wsparciu kurierów i serwisantów w ich codziennej pracy
Z naszymi Specjalistami można kontaktować się drogą telefoniczną, mailową, poprzez czat jak i formularze kontaktowe. Klienci Biznesowi mają także dedykowane linie oraz bezpośrednich opiekunów. Dysponujemy, także zespołami wyspecjalizowanymi w projektach, reklamacjach, wsparciu administracyjnym na szkoleniach i monitoringach kończąc. Jeśli fascynuje Cię dynamiczne środowisko Obsługi Klienta, a ponadto chcesz zobaczyć jak wygląda droga paczki od środka to dobrze trafiłeś.

#DołączDoNaszejPaczki i stań się jednym z naszych bohaterów!


Administratorem danych osobowych jest Integer Group Services Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie, ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków (dalej także jako „Administrator”). Dane są zbierane oraz przetwarzane celem rekrutacji kandydatów do pracy lub współpracy na podstawie umów cywilnoprawnych zawieranych przez:
  • Integer Group Services Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie, ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków, NIP: 6793107918
  • InPost Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Pana Tadeusza 4, 30-727, NIP: 6793087624
  • Integer.pl S.A. z siedzibą w Krakowie, ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków, NIP: 6782881784
  • InPost Technology S.à r.l. Société à responsabilité limitée (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością), z siedzibą w Luksemburgu, 70, route d’Esch, L-1470 Luksemburg, Wielkie Księstwo Luksemburga

oraz przez inne spółki powiązane kapitałowo z powyższymi spółkami oraz podmioty będące podwykonawcami wyżej wymienionych podmiotów.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz stworzenia bazy kandydatów.
Dane będą przetwarzane zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego UE z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), a także zgodnie z właściwymi przepisami ustawodawstwa polskiego.
Dane osobowe zbierane w celu przeprowadzenia rekrutacji na dane stanowisko i stworzenia bazy kandydatów będą przetwarzane przez okres maksymalnie 1 roku od dnia wpłynięcia aplikacji.
Jeżeli kandydat wyrazi zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, dane te będą przetwarzane przez okres maksymalnie 2 lat od dnia wpłynięcia aplikacji.
Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od Administratora dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Ma Pani/Pan także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także o prawo do przenoszenia tych danych.
Jeżeli wyraziła Pani/Pan zgodę na przetwarzanie swoich danych przez Integer Group Services Sp. z o. o. ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Powyższe prawa można wykonać poprzez złożenie odpowiedniego oświadczenia Integer Group Services Sp. z o. o., w szczególności za pośrednictwem adresu e-mail: dane_osobowe@grupainteger.pl.
Ma Pani/Pan także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Danych Osobowych lub innego organu państwowego zobowiązanego przepisami prawa do nadzorowania zasad przetwarzania danych osobowych), jeżeli uzna Pani/Pan, że nienależycie odnieśliśmy się do naszych obowiązków.

Więcej informacji na temat naszej Polityki Transparentności dostępne na naszej stronie www.

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال